REZERVARI +4(0)372 480 500

Evenimente si nunţi

Nunţi şi Evenimente la RAMADA Piteşti

Suntem pregătiţi întotdeauna să răspundem cu promptitudine solicitărilor dumneavoastră într-un cadru plăcut, cu servicii de inaltă calitate, pentru a veni în întâmpinarea celor mai exigente cerinţe.

Sunteţi în căutarea unui salon pentru organizarea nunţii perfecte?

Destinat exclusiv evenimentelor elegante şi pline de stil, Sala Diamond Ballroom poate găzdui evenimente de până la 330 de persoane. Dispune de un lobby destinat primirii invitaţilor, proiecţie foto-video, spectru de lumini pentru un decor aparte, ring de dans şi de terasă proprie.

Pentru o experienţă de neuitat, alege Ramada Piteşti.

Ramada Piteşti este locul ideal pentru nunta ta. Modul în care ţi-ai imaginat nunta ar trebui să se reflecte în alegerea locaţiei, venim în întampinarea cerinţelor tale cu săli cu capacitate de la 30 de persoane până la 450 de persoane.

Diamond Ballroom

O locaţie elegantă şi modernă, poate fi cadrul perfect pentru o nuntă mult visată. Sala de evenimente este dotată cu aer condiţionat, lobby spatios, terasa proprie şi poate găzdui până la 330 oaspeţi.

Restaurant Coral

Dacă vă gândiţi la planificarea unei nunţi exclusiviste, a unei petreceri tip cocktail, tip bufet sau a unei cine de gală, avem toate ingredientele pentru a crea amintiri frumoase şi de
neuitat! Cu o capacitate de maxim 140 de persoane Restaurantul Coral este alegerea perfectă pentru un cadru intim şi a unui eveniment de neuitat.

Club Mon’arch

Clubul in care iti poti pierde controlul si te poti distra asa cum simti. Un cadru placut pentru evenimente restrânse. Cu o capacitate de maxim 100 de persoane, Clubul Mon’arch este locaţia perfectă chiar şi pentru cei mai mofturosi invitaţi. Sala de evenimente dispune si de o terasă proprie.

Planificarea nuntii

În cea mai specială zi, echipa de profesionişti a hotelului Ramada Piteşti  se va ocupa cu plăcere de fiecare detaliu al evenimentului şi astfel vă puteţi bucura de momentele de neuitat într-un cadru şi o atmosferă magnifică.

Hotelul vă pune la dispoziţie:

• Organizator  evenimente;
• Cameră executive gratuită pentru Mire şi Mireasa;
• Şampania de întâmpinare a invitaţilor;
• Cafea;
• Un număr de ospatari oferiţi cu titlu gratuit;
• Tarife speciale pentru cazarea invitaţilor;
• Personal calificat pentru organizarea nunţii;
• Flexibilitate din partea hotelului la detaliile organizatorice;
• Degustarea meniului ales;
Oferte speciale pentru nunţi şi botezuri;
• Meniu Barbeque pentru nunţile care au loc pe perioada verii;
• Oferte candy bar şi bufet de fructe.

Pentru mai multe detalii sau informaţii, vine în întâmpinarea cerinţelor dumneavoastră organizatorii nostri de evenimente, Ana-Maria Manea si Alex Vintila.

Event Manager Ana-Maria Manea
Mobile:+4(0) 736 002 638
Email: ana.manea@ramadapitesti.ro

Event Manager Alex Vintila
Mobile: +4(0) 726 777 222
Email: alex.vintila@ramadapitesti.ro

Event Manager Cosmin Panait
Mobile: +4(0) 737 770 006
E-mail: cosmin.panait@ramadapitesti.ro